OVERKLIGT

Idag har jag:


- klagat på hur långtråkigt det är att gå till tunnelbanan

- fått ett jobb

- klagat på vilket skitjobb det är

- klagat på att det är sjukt dålig lön

- ätit samma supergoda maträtt två gånger idag

- och så klart tänkt tanken "vad tråkigt att äta samma sak till middag som till lunch"

- varit förtvivlad för att ingen kan gå med mig på satc 2 imorgon

- fått panik för att jag inte kommer tjäna några pengar i sommar

- tyckt otroligt synd om mig själv för att jag ska vara ensam hemma en hel vecka utan Viktor


Listan kan göras lång.

 

Hur mycket har jag visat att jag uppskattat något/någon idag?

Jag har tagit allt det som faktiskt är UNDERBART i vardagen och livet helt förgivet.

Det får man inte göra. Aldrig.

 

Det fruktansvärda som hänt idag får mig att må illa av att jag klagar över skitsaker och inte tar vara på det som verkligen betyder något. Eller tar vara på det gör jag ju men det går alltid att göra mer.

Jag hoppas du har det bra på ett rosa fluffigt moln nu.

Jag hatar cancer.


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Alicia Keys och Jessica Alba är lika varandra? :)

2010-06-02 @ 17:09:26
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: A

Cool header :D

2010-06-04 @ 22:16:40
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0