MORSDAGSTIPS 1

Bilden är gjord i paint eftersom jag inte har något photoshop just nu. Ni får stå ut med det :)

Gör ett eget halsband eller armband! Stansa in något personligt eller något visdomsord.

Jag gjorde ett halsband till min mamma. En platta där jag skrev "älskade mamma" på swahili, och en mindre platta som jag skrev ILG på (Ida, Lydia, Göran). Mamma blev jätteglad :) Dock ska jag ge henne fler brickor men hjärtarna var slut när jag skulle köpa.


Jag köpte 1 meter kedja, hakar, ringar och plattor. Allt du behöver är en tång så kan du böja upp ringarna och bygga på bäst du vill. Och en hammare för att slå in bokstäverna så klart. Jag satte en ring runt kedjan och sedan ca 3-4 cm kedja hängandes i den så man kan hänga metallplattorna i olika höjder. Jag satte även hakar på plattorna så man lätt kan flytta dom och byta när man vill.

Haken Ringen


Stansarna går att köpa på bland annat Clas Ohlson. Klicka HÄR för att komma till stansarna.

Kedja, plattor och allt det andra går att köpa på Panduro. Både på webben och i butik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0