I ♥ KLOCKOR

Igår på bellme såldes det GrandSand klockor. Jag är ju helt förälskad i dessa klockor och har en chockrosa från Triwa. Triwa klockorna är ju rätt dyra så dom kan man inte bara köpa för kul känns det som. I alla fall inte om man är student :)
Men åter till GrandSand klockorna. De väldigt lik Triwa och inte sådär "blingiga" och fula som Ur & Penn's kopior "Jet Set" är. På bellme igår såldes de för ynka 299:-! Sjukt billigt då de kostar 500:-/800:- på GrandSand's hemsida. Jag och Viktor skickade efter en varsin. En vit till mig och en svart till han. Sen kan vi låna av varandra eftersom det är så lätt att byta länkarna själv hemma.
Var dock sjukt sugen på den ljusrosa också. Men eftersom jag redan har en rosa fick jag tygla mig själv och skippa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0