HAN SKRATTAR ÅT MIG FÖR ATT JAG SKRATTAR ÅT HAN

Idag har jag för första gången ätit korv stroganoff på påse. Det är nämligen så att min älskade sambo är världsbäst på just den saken. Eftersom det är hans grej så fick jag inte vara med att laga den. När jag kom in i köket och ser att min älskling har valt en godisskål att vispa blandningen (pulver, vatten, mjölk) i så börjar jag skratta. Jag tycker det är jätte konstigt att välja en porslins-godis-skål att vispa i men det tycker inte han. För mig är det en självklarhet att inte välja porslins-godis-skålen och för han var det självklart att välja den.
Jag hade valt en bunke.

Men det smakade gott. Men inte som korv stroganoff.


Porslins-godis-skålen


Bunken jag skulle ha använt mig av


Vad hade du valt? Är det bara jag som är konstig och tycker att det är konstigt? :)


Kommentarer
Postat av: lillsis

HAHAHAHH! de är typ typiskit killar, jag skulle såklart valt bunken xD HAHAHAAHAH

2010-03-04 @ 20:40:02
URL: http://lillanrainbow.blogg.se/
Postat av: emme

Brukar också bli utsatt för de nedrans påsarna, när det tar ca. två minuter längre att göra "äkta" korvstroganoff. inte jobbigt alls. men fascinerande hur de är pojkarna. Det som dock bekymrar mest är de stora bokstäverna GODIS. Tror man att maten ska bli godare o kanske till och med smaka godis eller finns det ett spår av dyslexi här?

2010-03-10 @ 13:47:16
URL: http://streamer.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0