SYOSS VS TRESEMMÉ

Båda får faktiskt stora tummer NER!


Jag har kört med frisörserien L'Oréal Absolut Repair i flera år men provat på lite andra frisörprodukter. Fattig som man är köper man dessa produkter efter att ha hört att de håller samma kvallite som frisörprodukter. In my ass!



- Man måste ta vidrigt mycket för att få i det i håret, vilket gör att det inte alls blir billigare. Av L'Oréal Absolut Repair tar jag bara en liten klick men med både syoss och tresemmé måste man fylla hela handen.

 

- Efter shamponering känns håret nästan som det ska, strävt som ett tecken på att det blir rent. Men ändå för strävt.

 

- Balsam måste man också ta världens största lass av. Efteråt känns håret sliskigt barbie-lent-gransigt.

 

- Håret blir fett och äckligt efter bara en dag! Med L'Oréal Absolut Repair tvättar jag håret MAX två gånger i veckan utan att det hinner bli allt för fett.

 

Näe, STOR DISS till syoss och tresemmé.


Tummen ner!




Tummen upp! :)



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram!

2010-06-17 @ 08:12:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) vad hittar du på idag då?



härligt med den där recensionen. jag har aldrig brytt mej om att testa de ens, så nu behöver jag heler inte tänka på att jag missade nått ;)



javisst ser den god ut :)

kram

2010-06-17 @ 12:13:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Louna

Hej!

kan man köpa sådana Loreal produkter (expert ) bara via nätet eller själs de på affärer?

2010-09-17 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0