SLICK OCH STULEN MOBIL

Nyårsafton. Vilken kväll.
Vi (jag, viktor, hans, fredrika och cissi) började här hemma med god mat och spel. Vi ändrade uteställe i sista sekund då "SLICK" på Kägelbanan verkade roligare än Fasching. Vi hade ju hört hur bra kägelbanan skulle vara. Vi kommer dit och betalar dyrt inträde. Vi tycker alla att det är trevligt men lägger märke till att det är väldigt mycket annorlunda människor här. Men det är ju kul! :)
Klockan börjar närma sig tolv och vi får det serverat som på film. Vi börjar kolla lite mer på alla människor och ser att i hörnen står män och kysser män, kvinnor kysser kvinnor och män som vill vara kvinnor kysser män. Det blir på något vis ännu mer självklart när några otroligt piffiga drag queens liknande en fruktbuffe toppad med grädde svänger in från dörrarna. Vi frågar en tjej om det är som vi tror.

Tjejen: Yes! Det här är en gaybar och det är här alla härliga människor samlas!

Kul tyckte jag med grabbarna fick panik och mer eller mindre sprang och hämtade ut sin jacka och fick fira tolvslaget ute på gatan. Klockan var 4 min i tolv så jag och freddan stannade och firade tolvslaget där med guldkonfettiregn och skumpa. Eftersom freddan var ute efter att ragga killar så insåg vi att detta inte skulle lyckas på kägelbanan så vi drog vidare och slöt oss till resten av gruppen på snaps.
Vidare inne på snaps svängde vi våra lurviga lite och hade väldigt kul tills min mobil fick ny ägare utan min tillåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0