DELACROIX VS DETEKTIVBYRÅN

Igår var vi först på Delacroix som spelade på Bondenbar och sedan for vi vidare mot Strand där Detekrivbyrån spelade.
Eftersom jag hört Delacroix förr så var det ett säkert kort och de var lika bra som vanligt :)
Detekrivbyrån däremot. Vilken besvikelse! Jag försökte stå där i publiken och ta in musiken och hitta något i den. Efter ett antal försök gav jag upp. Jag förstår inte alls musiken eller hur man kan få ut något av den. Det känns som att man måste vara tok hög för att förstå. Så alltså inget för mig. På ett plan kan man ju hålla med om att dom är musikaliska. Men det räcker tyvärr inte i detta fall.
Lyssna själv och avgör. 

Delacroix





Detektivbyrån


Kommentarer
Postat av: Tess

Nja jag älskar verkligen detektivbyrån!

2009-11-15 @ 21:55:05
URL: http://www.egowar.se
Postat av: lillsis

http://www.polkanetwork.com/releaser.php

2009-11-16 @ 16:23:56
Postat av: johanna

tjejen i delacroix gick i min klass ett tag i början av terminen :) de var riktigt bra!

2009-12-02 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0