Spärrarna

När man åker tunnelbana och ska gå upp och ut från den så går man igenom en spärr. På de flesta ställena är det en "glas dörr" som öppnas automatiskt när man går och den stängs automatiskt när man gått förbi. När man går flera stycken på rad så hinner den stängas lite mellan vaje människa och jag hatar att gå igenom den då. Jag tror alltid att dörrarna ska slå igen när jag går igenom så att jag ska fastna.
Jag förstår inte varför jag tycker det är så läskigt, men jag blir alldeles nervös och hjärtat börjar slå snabbare så fort jag ser dom. Kanske någon hemsk upplevelse från barndommen?
Haha.

Kommentarer
Postat av: Maddy.

HAHA! jag är PRECIS likadan! man spänner sig alltid innan och sen så springer man nästan igenom dom.. dom ÄR läskig! vi kanske har varit med om samma traumatiska upplevelse?

2009-03-24 @ 09:29:55
Postat av: Lillsis

Hahah xD Syster, Jag känner exakt likadant ;D Dom är jätte spooky..!! Tihih <33

2009-03-25 @ 20:08:41
URL: http://lillanrainbow.blogg.se/
Postat av: jerka

Det är därför man håller sig i Oslo och åker trikk...;)

2009-04-15 @ 21:19:51
URL: http://sunksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0