Nytt projekt

På tisdag börjar ännu en utbildning på ett nytt projekt, hälsoskydd.
Jag har jobbat här i tre veckor och har redan gått 3 utbildningar. Vårdguiden, tvins och bredbandsrådgivaren. Det är ett nytt projekt i veckan. Jag har ju knappt hunnit lära mig det första än.

Jag sitter alltså på alla dessa linor samtidigt. När det ringer piper det till i telefonen och den svarar automatiskt efter 1 sek. Det står på telefonen vilken projekt det ringer på så då gäller det att ställa om fort om man precis laggt på ett tvins samtal och nästa blir tex vårdguiden. Jag har 10000 nätsidor uppe samtidigt för alla olika projekt så det gäller att hålla sig fokuserad hela tiden och veta vad man ska svara :)
Det är lite kul att det bara är en endaste kille som jobbar här. Dom sa att han var den enda killen som hittils har klarat att ha så många bollar i luften. HAHA!

Men jag trivs jättebra här! Eftersom man har så många bollar i luften samtidigt så tröttnar man ju inte så fort heller :) Och det här är nog ett av de bästa jobben jag haft. Fast det hade gärna fått varit lite bättre betalt.

Imorgon kommer min barndomsvän Sofie och äter lite frukost med mig innan det blir dags för oss att åka till jobbet. Det ska bli kul :)
Lägenheten på samma våning som oss kommer bli ledig om ca en månad och vi hoppas på att Sofie och Andreas ska få den lägenheten! Det vore hur kul som helst! Jag har pratat med Leif som fixade lägenheten till oss för han känner hyresvärden som vi hyr av så vi håller våra tummar för att han ska få in Sofie och Andreas nu också :)
Det gäller ju att ha kontakter för att komma någon vart i denna stad. Så det hoppas vi på!

Annars händer det inte så mycket...
Vi kommer hem till Bollnäs den 9:e april. Då måste det bli fest! Så styr upp något ni där hemma. Punkt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0