Letande av lägenhet.

Spenderar hela mina dagar nu åt att försöka hitta en bra lägenhet i Oslo. Har hittat ett par intressanta och troligtvis åker vi iväg på lördag för att kolla på ett par stycken.
Inte riktigt klart än men troligtvis.

Har även gjort klart alla mina sista skolgrejer nu. Så nu är jag av med den skiten. Känns hur skänt som helst även fast jag inte kommer få betyg i något av de men jag kännde verkligen att jag inte orkade plugga mer just nu. Det funkade bara inte!
Men jag lovar att jag ska ta tag i det till hösten igen.

Ska också hinna söka alla skolor jag vill innan vi far iväg till Oslo på riktigt. Som förmodligen blir datum nummer 15. Mars alltså.
Så det är en hel del saker att göra innan man ska iväg och jag känner mig stressad som bara den. Men allt lägger väl sig när man väl är på plats hoppas jag :)

Nu fortsätter lägenhetsletandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0