Zombienatt och Sis. 22 oktober 2007 kl 17:34

Idag har jag varit väldigt trött för min älskade pojk och jag kollade på 28 veckor senare igår kväll. Kunde jag sova efter det?

Nej.

Det var den första zombiefilmen jag sett som faktiskt var läskig. Men det var oväntat bra. Ingen upp pumpad brud som springer runt med en M16 istället för ett ben.


Sedan blev det skolan...Etik och Moral hade jag idag. Ganska tråkig kurs.


Gick till mamma på jobbet och vi åkte och hämtade lilla sis på skolan :) Sedan följde hon med mig hem och vi spelade lite tv spel och lagade lite tacos tills Vicke vire kom hem.


Jag har kommit på nu varför det verkligen är så skönt att bo själv. Man kan äta tacos på en måndag utan att någon säger att det är fel. Och man kan äta tacos mån, ons, fredag om man vill utan att någon säger att det är fel :)


Rock'n Roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0