Somnade på soffan.

Igår somnade jag på soffan vid 9 tiden. Haha. Jag vaknade sedan vid 1 och förflyttade mig till sängen men sen vaknade jag först kl 4. Sen vaknade jag varje timme fram tills 8. Ganska skummt för jag vaknade 07 över varje timme. Läskigt.

Emma kommer hit vid lunch och vi ska kolla på Confronting the Evidence. En documentär om vad som egentligen hände den 11 september. Är det USA som ligger bakom allt? Jag har sett lite av den och det verkar faktiskt inte bättre än att det är USA som har gjort det.

Någon vecka innan terroratacken skaffade "ägaren" av World Trade Center en försäkring mot terroratacker. Han tjänade ju hur mycket pengar som helst på det!

Högre uppsatta personer fick ett telefonsamtal dagen innan att dom inte skulle flyga med två vissa plan.

Militära skulle skickas upp för att skjuta ner planen men just den dagen var alla på en övning. Den övningen hade även blivit flyttad (utan anledning) väldigt långt bort. Det fanns ett plan som dom skickade upp men just det planet hade dom "glömt" att "ladda" med "vapen".

Och det skummaste? Planen som flög in i tornen flyger fortfarande i flygtrafik. Alla plan har ju ett nummer. Och nummren som dom säger att planen som flög in i tornen hade flyger fortfarande och har då inte flygit in i något torn.

Ganska konstigt det där. Dom säger ju även att dom har en film där Usama erkänner. Den filmen får man också se. Det är inte ett dugg likt Usama + att han bär massa guldsmycken. Synd bara att i Usamas religion får inte män bära guld.

Det finns hur mycket som helst! Helt galet.

Se den! Ni kommer förstå vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-02-07 @ 21:34:10
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0