Man som har haft sex men annan man får inte lämna blod? 2 november 2007

Det är så sjukt! Världens diskriminering! Blir så arg.

Man får alltså inte bli blodgivare om man är bög pga att risken för HIV smitta är större. Men en som är hetro kan väl också ha HIV?


Vaknade kvart i ett idag. Skönt att få sova. Men jag har så mycket att göra att jag har igentligen inte tid att sova. Men skönt var det.

Drog ner på stan en sväng och handlade lite vin.


Åkte hem och nu ligger jag här i min vanliga possition i soffan framför teven. Lat som jag är.

Men på måndag drar träningen igång!


Du som läser min blogg får gärna slänga in en kommentar. Lite kul att veta vilka som läser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0