Listan!

Ditt namn: Ida
Din ålder: 20
Födelsedag: 18 Augusti
Syskon: Lillasyster Lydia 12 år
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Grön-blå
Skostorlek: 39
Förhållanden:
Har du en pojkvän/flickvän? Världens bästa pojkvän till och med.
Hur långt var ditt längsta förhållande? Det som jag har nu. 2 1/2 år nu i Februari.
Vem kysste du senast? Viktor.
Grejer:
Var shoppar du helst? Överallt! Asos.com, DinSko mm.
Har du några tatoos eller piercings? En tatuering som är tre stjärnor på handleden.
Hur många skor har du? Sist jag räknade var det 54.
Hur många par byxor har du? För lite. Jag har ca 15 st men bara 4 jag använder och kommer i. Haha.
Favoriter:
Färg: Grå, Svart, Guld. 
Mat: Det mesta. Taccos är lite av en favvo. 
Killnamn: Hmm.. Svårt. Viktor kanske.
Tjejnamn: Ebba.
Klädesplagg: Skor & Klänning.
Har du någonsin:
Snusat? Ja.
Rökt? Ja.
Hoppat bungeejump? Nej. Men jag ska göra det innan jag dör.
Brutit mot lagen? Ja.
Nakenbadat? Ja.
Varit kär? Ja.
Börjat gråta för att få som du vill? Ja. Haha.
Extra:
Vad använder du för schampoo? Gliss. Men bara med en riktigt bra inpackning.
Vad är du mest rädd för? Att någon nära ska försvinna.
Tio första:
Första bästa kompis: Sofie Rickström.
Första bil: Ingen än. 
Första kärlek: Första äkta kärleken, Viktor helt klart.
Första husdjur: Sköldpaddan Sigge.
Första semester: London.
Första jobb: Ja... Första sommar jobb var kassan på minigolfen. Annars Anthill.
Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin.
Sista bussturen: Oj, det kommer jag faktiskt inte ihåg.
Sista filmen du såg: Loose Change. Dokumentär om vad som verkligen hände den 11 sep. Se den! 
Sista ringda telefonsamtal: Röstbrevlådan.
Sista spelade cd: Metallica - Black Album. 
Sista kyss: Måndags morgon.
Sista måltiden: Banan.
Sista gången du grät: Det kommer jag inte ihåg. Var ganska längesen.
Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Vara med Viktor
2. Shoppa
3. Sova
4. Fota
5. Familj och vänner 
Två saker att göra innan du dör
1. Vinna massa pengar.
2. Bli känd fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0