Leka fotograf.

Idag har jag lekt fotograf på förmiddagen. Hade lovat Anna att knäppa lite kort på henne och hennes son. Imorse vid 10 tiden vad vädret helt perfekt med sol och snö. Men när vi var på plats hade ju solen förståss trippat iväg till något annat ställe. Men det blev ändå några fina bilder fast än att det ser ganska mörkt ut.


Ska väl försöka ta tag i min pluggning också. Jag vill inte! Är så sjukt skolless nu så det finns inte.

Kanske tar en tupplur först. Vaknade före 6 imorse av att jag drömde världens mardröm så jag var till och med tvungen att ringa till Viktor. Och jag tänkte då minsan inte somna om och riskera att drömmen skulle fortsätta!


Några kort från idag.

        


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

2008-02-04 @ 16:50:37
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0