Jag glömde allt utom fetaosten. 24 november 2007

Idag åkte jag in till stan för att gå en shoppingrunda med Madde och Tolla. Kul att träffa vännerna :)

Hann även med ett mål av min favvomat. BURGER KING! Love it!


Sen bar det iväg till uppsala där Lina M. mötte mig på stationen så åkte vi hem till henne och satte i mitt nya löshår och började förfesta.

Vi åt mat, drack vin och sedan gick vi på etage. Ganska kul. Black Jack borden lockade mest så klart så det blev en del spelade med vinnst faktiskt :)

Vi tog bussen hem till Lina vid 2 tiden och skulle sedan gå på Max och äta.. Vi kom till Statoil när han som stog i kassan sa att Max ligger faktiskt åt andra hållet. Vi hade alltså gått helt åt fel håll ända från början så korv med mos fick duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0