Födelsedagsbarn! 3 januari 2008

En stor grattis puss till Jessicka som fyller år idag! :)

Ja, Jens fyller också år idag efter som att dom är tvillingar så grattis till Jens med! :)


Jag håller på att bli tokig på min hals! Hostar hela tiden och ingen hör att det är jag i telefonen.

Ska till studievägledaren idag och även fast jag är sjuk så måste jag dit. Jag hade egentligen tid hos henne för två veckor sedan men då var jag tvungen att avboka tiden för jag var så förkyld. Kanske inte meningen att jag ska dit..?


Det är så konstigt väder. Vaknade vid 11 och gick upp och kollade ut genom fönstret och det snöade inte någonting, sen gick jag in till sovrummet och hämtade täcket (rullgardinen var nerdragen) sen när jag kom ut i hallen igen öste det ner snöflingor som var stora som golfbollar. Nästan i alla fall. Några minuter senare kollade jag ut och då snöade det inget igen. Och nu snöar det som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0