En dag till. 1 november 2007

Igår när jag skulle åka hem kom jag på att Sofie bor i stockholm och jag glömt att säga att jag var där. Ringde henne och åkte dit och sov över där.

Kul att träffa henne! Det var ju inte igår om man säger så.


Imorse när jag vaknade kunnde jag inte röra mig för jag hade så ont i kroppen. VÄRLDENS träningsvärk! Efter allt shoppande. Jag behöver verkligen träna. Haha.


Idag åkte vi in till stan och strosade runt och lunchade med Viktor.

Tog en snabbfika med Madde också.

Sedan bar det av hemmåt med Anton. En hel tågresa med en massa skitsnack och skratt. :)


Är ganska trött nu..Men jag vill inte gå och sova för det är så ensamt utan Viktor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0