Bingolotto.

Igår ägnades kvällen åt bingolotto. Det var en resa som man fick ringa in på värde 70.000:- och man skulle ha rätt slutsiffra och det hade jag. Jag ringde in någon gång sen gav jag upp. Men sedan fick jag en kännsla i magen att jag skulle ringa igen. Och jag kom fram! Så jag fick knappa in mina uppgifter och lottens nummer så jag kom med i dragningen men.. Jag van den ju så klart inte. Men nära var det i alla fall. Det är ju inte många som får knappa in sina uppgifter.
Vann i alla fall 100:- på 3:ans bingo. Så jag planerar att ro hem storvinsten nästa helg! :D

Viktor är på hemvärnsövning så jag ska försöka att plugga idag. Får se hur det går.
Later!

Kommentarer
Postat av: Hanin

Ja det klart du får ta tv-listan =P säg gärna att den är tagen från mig!

2008-02-10 @ 17:43:20
URL: http://haninekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0