2008. 2 januari 2008

Nu var år 2007 förbi. Jag har inte fattat att ett år har gått så fort! Jag är fortfarande kvar i 2007. Känns som man inte hann färdigt allt och nu är det liksom försent.

Men nu är det ett nytt år och jag ska försöka att ge det är fräch och härlig start och göra det till ett lyckat år :)


Julafton firades hemma hos mor och far i rengsjö. Vi åt där hela familjen och mormor och Ingvar. Sedan åkte vi till moster Anna där vi avslutade kvällen.

Tack för alla fina julklappar! :)


Juldagen ägnades åt PARTY! Fest här hemma med en massa folk. Jag och torsdagsfika-flickorna åt middag här före innan alla andra kom. Så himla kul att se alla igen. Man träffas ju inte så mycket nu när alla har flyttat. Det var kul att träffa er mina älskade brudar!


Nyår kom smygande fortare än väntat. Vart tog mellandagarna vägen? Dagen var i alla fall här. Jag och Viktor städade lite och åt potatisgratäng och oxfilé. Myspys.

kl 6-7 började allt folk ramla in. Roligt att det kom så många och dom flesta verkade ha riktigt roligt. När vi var som flest var vi ca 50 st här inne. Ingen större ska blev det heller. två ljusstakar och en lampa gick sönder men det är sånt man får räkna med när man har fest. Roligt hade vi i alla fall! :)


Gårdagen spenderades i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0