GAAAAAAAAHHHH!

Detta inlägg är nödvändigt för att jag ska få ut min ilska här istället för att gå och slå något hårt i mina grannars huvud.

Viktor är i Bollnäs och jag kan verkligen inte sova själv. Låg vaken till efter kl 04.00 innan jag lyckades somna.

Vilka drar igång och flyttar kl 7 på morgonen? Jo, våra "älskade" grannar (som ni flesta redan har hört mycket om).

Men de flyttar inte som vanliga människor.

De springer upp och ner, upp och ner konstant och skriker. Okej, det skulle jag kunna ta. Men när de också "hamrar" på räcket i trapphuset så det låter som världens byggarbetsplats så tappar jag hummöret. Gick bra de första timmarna men nu är klockan 15:06!?


Jag filmade med min mobil från soffan i våran lägenhet. Det låter som jag står i trapphuset men jag är alltså INNE I VÅRAN LÄGENHET, med dörren stäng.

 

Och jag lovar, det låter högre i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0