FOTOBOK

Sist jag framkallade foton så såg jag på Fujifilm att de har superhärliga fotoböcker som man kan beställa. Alltså en fotobok som man kan designa i stort sett helt själv! Du väljer vilka kort och hur många kort du vill ha med, typsnitt, färger, bakgrunder, omslag och mycket mer! Gå in på fujifilm och kolla in lite exempel på olika böcker eller prova att designa en egen. Fotoboken kostar från 89:- och uppåt beroende på hur du väljer att designa den och hur mycket foton du vill ha med. Men varför inte tipsa om den på din blogg så kan du få en gratis! Är inte det helt otroligt så säg? Klicka HÄR så kommer du direkt till mer information om hur du ska gå tillväga. 
Fotoboken är ju helt perfekt som present men hels av allt vill jag nog ha en till mig själv. Men jag vet inte riktigt vad man ska väla för tema... Kanske från någon resa eller en bok om mig och Viktor?
Det återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg! Kolla gärna in min:D

2009-08-23 @ 20:05:38
URL: http://mittlillajag.blogg.se/
Postat av: jerka

Men tack sweets! Haha, bara att muppa sig så blir det bra..;) Sitter och bevakar din dagligen, gillar verkligen dagens tema -bilderna!

By the way, skrev till Sundström på ansiktsboken att nu när jag är i Uppis så tänkte jag försöka komma ner till storstan en helg snart så då får vi köra fest/söndagsbrunch/nånting!!:) PUSS

2009-08-26 @ 10:02:36
URL: http://sunksnygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0