Intervju avklarad.

Jag och pappa var till Sigtuna Folkhögskola igår för jag skulle på intervju. Det gick faktiskt bra så nu är det bara hoppas. Får reda på om jag har kommit in eller inte senast fredag. Håll era tummar för mig!

Jag hade aldriv varit i Sigtuna förrut och jag hade tänkt mig Sigtuna som en äkra Stockholmsförort liksom, getto. Men det var ju rena rama motsattsen! Hut gullit och charmit som helst! Som i Pippi Långstrump. Små trähus som låg jätte tätt, kullersten och tydligen fanns "Fru Bruns Café" där i någon liten trästuga :)

Jag har också varit in i världens minsta statoil! Det var en röd liten, liten, liten stuga av trä. Vi var 3 pers när inne och då fick man ställa sig åt sidan så ena personen skulle komma förbi. Fick inte plats mer än 3 pers där inne.

Skolan var hur fin och fräsch som helst. Låg uppe på ett litet berg men vatten alldeles nedanför.
Jag trivdes som fisken i vattnet och ville inte åka hem. Hoppas jag kommer in!

Glöm inte att hålla era tummar!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag håller mina tummar! =)

2008-02-13 @ 16:27:13
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0