Hittar ingen rubrik

Jag har precis gått klart ännu en utbildning på jobbet, Com Hem...
Så nu sitter jag på kundservice för Vårdguiden, Tvins, Miljöförvaltningen, Bredbandsrådgivare, Com Hem och det kan även droppa in något samtal på Mäklarregistret. Alltså sex projekt.

Man börjar bli lite yr i bollen, men det funkar ändå bra. Men det gäller ju som sagt att ha en jäkla koll hela tiden.

Vädret är ju underbart! Helt otroligt! Så det är verkligen jättekul att sitta inne på kontoret nu när solen är varm och skön. Här inne är det säkert inte över 18 grader och svinkallt. Ska jobba imorgon också. Tre helger denna månad. Men jag står ut för den 10 juni åker jag, Viktor, Madde och Tobbe till något varmt ställe! Vi har bestämmt att vi ska ta den billigaste sista minuten resa då. Med krav på sol och bad, men annars kan vi åka vart som helst :)
Ska bli så jäkla skönt!

Sen blir det ju midsommar i Bollnäs. Ni där hemma; vad hände då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0