Thåström

Igår var jag och brudisarna på Thåström. Så jäkla bra! Han var helt underbar och alla låtar jag ville höra spelades utom en, hjärter dam. Helt otroligt var det.

Annars händer det inte så mycket. Sitter på jobbet nu. Känns som jag bara jobbar och sover. Och nu kommer jag att jobba alla dagar utom torsdag ända till nästa fredag. Känns lite tungt faktiskt. Jobba två veckor i streck sedan på fredagen 27:e mars blir det personalfest och lördag 28:e mars blir det födelsedagsfest/inflyttningsfest hos oss på boställsvägen :)

Hör av dig om du vill komma.


Kommentarer
Postat av: jossan

visst va han underbar :)

2009-03-16 @ 19:27:54
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var underbart, det var det!

Låter som du har fullt upp nu! ska bli kul att komma på inflyttningsfest i alla fall. hoppas du inte är för trött bara!

2009-03-17 @ 16:41:44
Postat av: Malin

Hej! Nu senast beställde jag från kakburken.se finns lite olika grejer där, färgad sugar paste & smörkärmer m.m Hoppas du hittar något :)

2009-03-21 @ 19:59:43
URL: http://malinsundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0