Min gud

Helt otroligt! Den 15:e mars ska jag och mina bästaste tjejer leva oss tillbaka till den bästa tiden i livet. Eller alla tider i livet är väl den bästa på sitt vis, men i alla fall en V Ä L D I G T   s p e c i e l l  och underbar tid. Tiden som förmodligen påverkade och formade mig mest till den människa jag är idag. Tiden ingen av oss tre någonsin kommer glömma! Stjärnan på vänstra handen, det kolsvarta sminket och viljan att förändra samhället!
Den 15:e mars ska vi lyssna och se THE gud, T h å s t r ö m.


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack :) Min håller precis på att få nytt utseende. Borde vara klart snart. Din är också jättefin :)Väldigt fina färger!

2009-02-01 @ 12:48:11
URL: http://anile.se
Postat av: Maddy.

Det ska bli alldeles alldeles underbart. .

2009-02-01 @ 16:08:01
Postat av: jossan

det kommer bli så jävl GRYMT. det finna en risk att jag kommer gråta av lyckA :D

2009-02-13 @ 20:37:56
URL: http://asgrymmajossan.blogg.se/
Postat av: Maddy.

Och ikväll händer det! Jisses. Ses snart hördu! Gaalet.

2009-03-15 @ 14:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0