Klant Ida!

Jag satt och skulle godkänna alla kommentarer till tävlingen. På sida två så råkar jag trycka "ta bort" istället för "godkänn"! Så jävla klantigt. Så nu kan jag inte se alla som har varit med och tävla, det var 2-3 stycken som råkade försvinna. Så om du inte hittar din kommentar med tävlingsbidraget så skriv en till kommentar och att du faktiskt var med och tävlade. Jag kommer dubbelkolla på gratisgen så ingen smyger med :) Så, kolla på kommentarerna till "tävlings inlägget" och finns inte din kommentar med så skriver du en ny.

Jag kommer dra vinnare imorgon eller lördag så de som jag har tagit bort har möjlighet att vara med. Hoppas det är ok med er andra?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad kostar en bloggdesign? :)

2008-11-27 @ 20:18:15
URL: http://honkallasnadja.blogg.se/
Postat av: n

såg att du skrev en kommentar till mig .. fast tävlingen är ju redan avslutad?

2008-11-30 @ 10:46:33
URL: http://aaavdic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0