Ett tag sedan.

Nu var det ett tag sedan jag skrev ett riktigt inlägg..
Har inte så mycket att skriva nu heller igentligen.

Äventyret till Norge börjar närma sig. Jag kommer att åka den 30:e Mars så det är inte långt kvar. Känns tungt just nu men ändå för jävla kul! :D
Det är synd att allt ska strula så in åt helvete hela tiden bara. Ingenting kan gå lätt. Men så är det när man ska åka flera stycken. Sånt man får ta liksom. Men jag är säker på att allt kommer att falla på plats när man väl är det. Det tyngsta är ju snart över. Allt som ska planeras, fixas och kollen man måste ha emellan alla.

Måste boka alla biljetter imorgon. Sjukt mycket resande fram och tillbaka kommer det bli innom loppet av 10 dagar.
28/3. Bollnäs - Stockholm.
30/3. Stockholm - Oslo.
3/4. Oslo - Stockholm.
4/4. Stockholm - Bollnäs.
6/4. Bollnäs  - (Stockholm) - Oslo.

Fram och tillbaka kan man väl säga. Flera gånger!
Haha.

Har i alla fall mailat iväg lite jobb-"saker" idag. Så vi får hoppas på det bästa. Men det verkar som att det är klart i stort sett med det.

Jag borde sova nu. Var super duper trött för en timme sedan men nu är jag pigg som en nötkärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0