Just nu.

Alldeles precis just nyss fick jag lust att skriva ett jättelångt inlägg. Precis just nu trippade den lusten iväg för att gömma sig ett tag.. Hmm...

Jag kan ju skriva lite om vad som hänt den sista tiden.

Jag jobbar inte kvar på boklageret längre. Massa folk som fick gå för det fanns för lite att göra. Dock var det bara mig som chefen ville ha tillbaka i augusti så det är jag stolt över :) Så nu är jag arbetslös, mellan två jobb, fritidsforkare eller vad man nu vill kalla det.

Igår kväll kom jag hem hit till Oslo igen efter att ha spenderat en tid i Bollnäs. Riktigt skönt var det att få vara hemma ett tag. Behövde verkligen det.

Håller på att söker jobb för fulla muggar men än har jag inte fått något. Men här går man inte utan jobb länge så jag är inte orolig.

Jag var och hälsade på på gamla jobbet idag och tog med mig fika, eftersom jag inte han göra det när jag slutade där. Det var väldigt uppskattat :) Saknar verkligen det jobbet! Ett jobb som det inte känndes tungt att gå till, det är bra jobb :)


Läste lite på Kissies blogg och jag blir så irriterad på folket som ger så jävla taskiga och elaka kommentarer. Visst, hon är inte människan jag älskar mest i världen om ni förstår vad jag menar. Men dom människorna som skriver dessa kommentarer om hur dum i huvet hon är osv. till henne är väl lika dåliga själv då? Det tycker i alla fall jag. Det är ju liksom inte något dom MÅSTE läsa om dom nu tycker så illa om henne. Varför kan man inte bara hålla det för sig själv om man nu vill läsa bloggen fast än att man "hatar" henne? Varför i huvud taget lägga ner energi på att skriva så elaka saker? Det är så otroligt många bloggare som blir utsatt för det och jag tycker att det är fel. Alltså när man kommenterar enbart för att vara elak, sen så ska man ju sjävklart få säga vad man tycker men det finns ju en gräns.

Oj, vad rörigt det blev.
Förstår ni vad jag menar?
Har jag fel?


_________________________________________________________________

Det blev ett ganska långt inlägg ändå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har inte fått den :( Skicka om den så får se om det funkar: iiia@hotmail.com :) Kram

2008-07-01 @ 20:10:06
Postat av: Sofia

Men jag har inte fått den! :( Va sjutton gör vi för fel :P Det ska vara ett understreck efter Iiia_ iallafall.. Hoppas det funkar snart ;) Kram!

2008-07-02 @ 09:40:48
Postat av: [ S a n d r a ~ T o f ä l t ]

Ja, allt som har med sjukhus att göra, är obehagligt :/ men det är inte så allvarligt med mig! Hm, jag vet inte hur jag har gjort det faktiskt. Tror att stilmallen var så. btw, vart hittar du såna där blommor som du har fixat på sofias blog? så att dom går upp sådär mycket? Den designen var iaf jättefin :)

2008-07-02 @ 21:02:45
URL: http://sandratofalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0