Snart är 2007 förbi. 18 december 2007

Som sagt. Detta år har gått rysligt fort! Snart är vi inne i 2008..Som man brukar säga. tiden går fort när man har roligt!


Mitt 2007.

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Massor! Var på Metallica i juli. Var till Thailand för jag vann massa pengar :)


- höll du några av dina nyårslöften?

Nej.


- blev någon av dina vänner förälder i år?

Hmm...Näe. Eller många som jag känner lite halvt.


- dog någon som stod dig nära?

Nej.


- vilka länder besökte du?

Thailand.


- är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?

 Pengar.


- vilket/vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

18 Augusti 07. Förlovning.


- vad var din största framgång 2007?

Hmm.. Var nog att ta tag i mina betyg.


- största misstaget?

 Att inte lägga ner mer tid på att ta körkort.


- har du varit sjuk eller skadat dig?

Simmskada. HAHA! Knät. 


- bästa köpet?

 Garanterat Canon EOS 400D!


- vad spenderade du mest pengar på?

Skor.


- gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja.


- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?

Justin Timberlake med Lovestoned. Emmas fel.  


- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det beror ju på vad man gämför med. Men lite både och. Fast mest gladare.


- vad önskar du att du gjort mer?

Rest, pluggat och tränat.


- vad önskar du att du gjort mindre?

Varit lat.


- hur tillbringar du julen?

 Med min familj och släkt. Och lite med Viktor.


- blev du kär i år?

 Ja, fast jag var det innan också :)


- hur många förhållanden hade du i år?

1. HAR!


- favoritprogram på tv?

Traveler, Desperate housewives och Gossip Girl.


- bästa boken du läste i år?

Gossip Girl - serien.


- största musikaliska upptäckten?

Hmm..Blir nog Timbaland. Fast hittils gillar jag bara en låt.


- något du önskade dig och fick?

Ja. En kamera och massa andra saker.


- något du önskade dig men inte fick?

En miljon.


- vad gjorde du på din födelsedag 2007?

 Förlovade mig och hade en stor fest.


- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja...Om man hade vunnit några miljoner så hade det väl varit lite roligare men jag är faktiskt ganska nöjd med detta år.


- hur skulle du beskriva din stil år 2007?

 Lite blandat. Men lite Ida stil.


- vad fick dig att må bra?

Familjen och Viktor och vännerna.


- vem saknade du?

Viktor mest.


- de bästa nya människorna du träffade?

Oj. Många!


- årets sötaste?

Mamma, Pappa, Syster och Viktor.


- årets hetaste?

Vincent pontare :D


- årets största kärlek?

 Viktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0