Morfar och Alva på fika. 3 februari 2008

Ja igår spelade vi ju Bongolotto. Jag satt taggad som bara den på 3:ans spel och jag fick 4 i rad ganska fort så det var bara nr. 74 som fattades. När spelet nästen var slut sa Viktor: Men, 74 har ju redan gått..?. Då hade nr. 74 gått redan i början och jag hade missat det! Men jag började ringa men kom ju så klart inte fram. Men det kanske jag hade gjort om jag inte hade missat det. Hut kunde jag missa det?!

Aja, 100:- rikare i alla fall. Alltid något.


Vid 2 tiden kommer Morfar och Alva att ramla in genom dörren. Ska försöka hinna städa upp lite nu.


Imorgon åker Viktor och jobbar igen... Vill inte att han ska åka. Blir så tomt och tråkigt och ensamt när han inte är hemma.

Och denna vecka kommer han förmodligen inte att komma hem före helgen heller. Så mys står överst på listan för kvällen.


Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0