L300.

Jag och Emma var ner på stan idag och kollade lite. Jag har hört ganska mycket om hudvårsserien L300. Så jag köpte Cleansing Milk och Gentle Toner. Värt att prova eftersom dom var superbilliga :) 49:- och 46:-. Hur bra pris som helst :D Det finns också en mjukgörande kräm i denna serie men den får jag köpa senare. Hoppas på att vinna Mary Kay produkten som jag är med och tävlar om, för den är förmodligen bättre. Och då slipper jag köpa den mjukgörande krämen också :)
Man ska tvätta morgon och kväll och jag har provat den nu och huden känns riktigt ren och jag blev inte ens torr av den, som jag blir av allt annat! Jag har supertorr hud men får ändå lite finnar då och då så det är jättesvårt att hitta någon passande produkt.

Jag återkommer senare om detta efter att jag provat den ett tag.


image46image47

Kommentarer
Postat av: säändie.

tack för att du "bekänner" :) Jag ha faktiskt börjat smygtitta din också, sen du skrev sist till mig :)

2008-02-13 @ 21:26:13
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0