Dom är underbara!

ONDA är något jag kan rekomendera!
Mp4 spelare.

Jätte bra ljud och skit bra bild. La in en vanlig film och det funkade skit bra :)

Snart klampar nog Viktor innan för dörren också. ÄNTLIGEN.
Har saknat han otroligt nu. Men han har fult upp hela helgen så det är bara lördagen vi kan träffas. Ljusnan cup tar upp denna kväll och natt fram till ca 3. Sedan är den hemvärnsövning på söndag. Men men.
Bingolotto står överst på listan på lördagen i alla fall.

Emme och Jullan ska ha inflyttningsfest på lördagen också. Vi ska försöka hinna dit en sväng också. Nyktert i så fall efter som jag inte får dricka nu. Men jag känner stor behov av att träffa alla vänner som kommer vara där :) Både Hannah och Robin är hemma.

Jag håller på att prova Banandieten. Tycker ganska bra om den hittils faktiskt. Man äter ganska vanlig man men små portioner då. Sen blir det större portioner mot slutet. Den lovar -10 kg på 4 veckor. Vissa går ner det, vissa går ner mindre och vissa går ner mer.
Första veckan gick jag ner 3 kg och -8 cm totalt. Ganska bra. Men såna här dieter är ju igentligen inte bra. Man måste ju vara medveten om att när man väl gått ner det där och man ska börja äta normalt igen så går man ju oftast upp allt igen. Så man måste ju ta det väldigt försiktigt och inte släppa allt helt efter dessa 4 veckor. Ni kan skriva en kommentar med mail så kan jag skicka "schemat" om det är någon som vill prova.

Nu kom Viktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0