Att komma igång...? 23 januari 2008

Det är trögt att komma igång på riktigt i skolan.

Men nu har jag i alla fall lagt upp en riktigt bra plan :)

Ta en kurs i taget och köra på som fan i en månad sen är man klar med den och tar nästa. Det blir bra.


Överraskade min lillsis igår. Lyckades fixa 2 biljetter till Tokio Hotel tills när dom spelar på hovet i april. Hon älskar dom! Jag har hört några låtar och dom är faktiskt okej. Ska bli kul att se dom men det kommer ju inte bli som någon Metallica konsert direkt. Haha.

Roligt att göra lillasyster glas :)

Älskar dig min kära sis!


Börjar bli ganska trött på att Viktor jobbar borta nu faktiskt. Får så lite tid tillsammans och jag går runt som om att jag inte hade något liv under veckorna sen när han kommer hem ska man göra så mycket för man ska "passa på" när han väl är hemma. Men men. Imorgon kommer han i alla fall hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0