Oj vad roligt det var.

Det var roligt att skriva i bloggen :) Jag har inte haft någon lust på ett tag nu. Kanske för att det inte har hänt något speciellt?

Men medans jag ändå är igång så kan jag ju passa på att säga att jag sa upp mig idag. Kommer flytta hem den 26:e september. Distansförhållandet har funkat bra. Men att allt ska vara så krångligt så fort man ska ses tär på en. Det tar ca 12 timmar att åka tåg mellan Oslo-Bollnäs. Och ska man då ses över en helg så får man endast lördagen, eftersom fredag och söndag går åt till att åka tåg. Så ett halvår med att ses 1-2 lördagar i månaden räcker.
En god vän till mig sa: Varför sitta här och bli bitter när man faktiskt kan åka hem?
Det är så bra sagt.

Jag är supernöjd över mina sex månader i Oslo. Jag älskar staden! Och jag kommer förmodligen att komma tillbaka hit någon dag. Jag har lärt mig mycket och träffat underbara människor.
Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0